Verenigingskleding

Schaatpakken:

Voor de wedstrijdrijders en mensen die willen trainen in een schaatspak zijn er schaatspakken verkrijgbaar in Diemerijsclub kleuren.
De pakken zijn er in twee varianten: een dun wedstrijdpak met cap voor de langebaan- en een wat dikker/warmer pak zonder cap voor marathonwedstrijden of trainingen.
Voor de jeugd in de groei hebben we een aantal wedstrijdpakken in beheer die voor €15 per seizoen gehuurd kunnen worden.
Volwassenen kunnen een Wedstrijd- of marathonpak kopen. De kosten bedragen ongever €85-€95 afhankelijk van de opties zoals bijvoorbeeld duimstukken. De marathonpakken kunnen tevens voorzien worden van een aantal snijvaste panelen voor een meerprijs van €100.

Trainingsjacks:

Informatie bij wedstrijdschaatsen@diemerijsclub.nl

Schaatshoezen:

Als bescherming voor je ijzers tijdens transport in je tas hebben we nu ook Diemer IJsclub schaatshoezen.
Verkrijgbaar met witte of blauwe binnenvoering. Ze kosten €15,-
Bestellen kan via ledenadministratie@diemerijsclub.nl